Pobūdis: 1) teikti efektyvias ir mandagias registratūros paslaugas atvykstantiems, išvykstantiems ir gyvenantiems viešbučio svečiams.
2) užtikrinti efektyvų ir mandagų svečių ir darbuotojų telofoninių pokalbių aptarnavimą
3)palaikyti ryšį tarp svečių ir vadovybės
4) svečių įregistravimas, išregistravimas
5)sąskaitų paruošimas ir išrašymas
6) operatyvus iškilusių problemų sprendimas.
Reikalavimai: 1) viešbučio administratoriaus (-ės) darbo patirtis
2) geri anglų, rusų kalbų įgūdžiai
3) kompiuterinis raštingumas
4)maloni išvaizda ir puikūs bendravimo įgūdžiai
5) analitinis mąstymas
6) komunikabilumas
7)atsakinguma s, operatyvumas, paslaugumas
Darbo laikas: Pamaininis
Pasibaigęs skelbimo galiojimas.